حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

اولین نقاشی

1392/7/10 17:32
نویسنده : ندا
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولویه دوست داشتنیه من

امروز که گذاشتمت مهد، ظهری زنگ زدم که حالت رو از مربی ات بپرسم که شکوفه جون ( همون مربی مهدت ) گفت که تازه خوابیدی و فعلاً نیاین بگیریدش و هروقت که بیدارشد من بهتون زنگ می زنم که بیاین و ببریدش .... منم حدوداً1.5 منتظر شدم که بهم زنگ بزنن ولی از انجایی که زنگ نزدن و تو هم سابقه نداره که انقدر بخوابی دلم شور زد و رفتم مهد و دیدیممممممممممممممم ....

به به حلما خانوم تمام دستاش رنگیه و گفتن زود بیدار شده بود ولی چون داشت نقاشی می کشید ما دلمون نبومد زنگ بزنیم و گفتیم مشغول باشه ...

به به دختره گلم چی کشیده ... این اولین نقاشیه زندگیته ... از خودت که م یپرسم چی کشیدی سرت رو تند تند تکون می دی و فک رکنم منظورت اینه که عکسه سرسری کردن رو کشیدی و من مطمئنم که تو دنیا هیچ کسه دیگه ای پیدا نمیشه که بتونه سرسری کردن رو به این قشنگی بکشهههههههههههههه

 

اینم نقاشی حلما پیکاسو در سن 16 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
16 مهر 92 12:14
حلما جان قربون ان دست های کوچکت بشم