حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

59روزگي

1391/5/8 16:42
نویسنده : ندا
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حلمايه من ....

الآن كه دارم اينو برات مي نويسم تو تو خوابه ناز هستي و امروز 59 روزه شدي ....

 

فردا مي ري تو 2 ماهگي ، ديشب كه با بابا صحبت مي كرديم جفتمون اصلاً باورمون نمي شد كه انقدر زمان زود گذشته باشه ....

من از تمامه لحظاتي كه تو كنارم هستي لذت مي برم ، از شير خوردنت، گريه كردن و خنديدنت،‌خوابيدنت و .... دوست دارم زمان خيلي ديرتر بگذره ...

هميشه شبا كه تو خوابي بهت نگاه مي كنم و واقعاً خدا رو شكر مي كنم كه تو رو به زندگيه ما بخشيد و هميشه از خدا مي خوام كه اين خانواده 3 نفره ما رو حفظ كنه و به همه اوناييكه بچه ندارن بچه بده تا اونا هم اين لذتهايي رو كه من مي گن بچشن ...

5 شنبه بايد بري واكسن بزني، باورت مي شه از خيلي وقته پيشه كه نگرانم و دارم دعا مي كنم كه تو خيلي اذيت نشي ... حالا دارم معني كلمه مقدسه مادر رو مي فهمم اينكه حاضري تمام سختي ها و دردهايه دنيا برايه خودت باشه و به جيگر گوشه ات كوچكترين آسيبي نرسه ...

 

3 مرداد تولده بابايي بود و اين اولين جشنه تولده بود كه تو هم حضور داشتي و اونجا 54 روزت بود ... هرچند كه اول تا آخرشو خواب تشريف داشتيد .... انشاءالله كنار هم تولده 120 سالگي بابايي رو جشن بگيريم

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شراره
20 مرداد 91 19:54
سلام مامان حلما خانوم گل. ووي وووي وووي عجب ني ني نازي داريد شما.هزارماشالله بهش.خداحفظش كنه