حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

سه ماهگي و مسافرت

1391/6/16 11:45
نویسنده : ندا
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچولويه من قلب

ببخشيد مامان انقدر دير وبلاگتو آپديت مي كنه ( البته تقصيره خودته ها زياد وقت برا من نمي ذاري چشمک )

چند روزه پيش رفته بوديم طالقان ... خيلي خوش گذشت ... تهران به خاطره اجلاس سران غير متعهدها تعطيل شده بود و ما هم از فرصت استفاده كرديم و رفتيم سفر و اين اولين سفره عمرت بود ....

هوا خيلي عالي بود و تو هم حسابي حال كردي و تو طوله راه همشو خواب بودي و هوايه اونجا هم انگار كه بهت ساخته بود و بيشتر خواب بودي ... خلاصه بگم كه خانمه خانوم بودي قلبماچماچماچماچماچقلب

اين عكسايه طالاقونه كه بغله بابايي هستي و خاله نگار طبقه معمول زحمتشو كشيده ... دستش درد نكنه ماچ

 

اينجا هم كه داشتي مي خوابيدي و طبقه عادتت ملحفه تو مي كشيدي رو سرت و مي خوابي ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

همراز
27 شهریور 91 13:02
جوووووووووووووووووووووونم به این حلما جونم.جیگرشووووووووووووووووووووو برم.قربون اون چشای درشتش.چه نگاهی هم میکنه.ایلیا هم خیلی به دوربین نگاه میکنه.

وای که چقدر دوستش دارم این حلما عسلی رو.خدا حفظش کنههههههههههههه.چشمم کف پاش
میبوسمششششششش:


قربونت برم همراز جون ... تو هم ايليا رو از قوله من و حلما ببوس
همراز
27 شهریور 91 13:03
نایسل
31 شهریور 91 2:38
عزیزززمممم
شیدا مامان پانی
31 شهریور 91 22:50
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir