حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

شنیدن صدای قلبت

1391/2/5 10:30
نویسنده : ندا
445 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه مطمئن شدم تو اومدی تو زندگیه ما، رفتم پیشه خانوم دکترم اونم بهم تبریک گفت و چندتا آزمایش تکمیلی برای اطمینان انجام دادم  ... که خدا رو شکر همه چی خوب و نرمال بود ...

تو یکی از این معاینات ماهیانه خانوم دکتر گفت صبر کن ببینم صدایه قلبشو می تونیم بشنویم یا نه؟ ... بعدش 1 دستگاهی رو گذاشت روی شکمم و دیدیم اووووووووووه اووووووووووووووه .... چقدر تند تند و با صدای بلند می زنه ...

فکر کنم اشک تو چشام حلقه زده بود اولین بار بود که واقعاً باور کردم  1 موجوده زنده ای تو وجودم شکل گرفته و این برام خیلی لذت بخش بود ....

امیدوارم همه خانوما این لحظه رو تجربه کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نفس
5 بهمن 90 14:21
ایشالا که همیشه لحظه های شیرین در انتظارت باشه عزیزم برای منم دعا کن زودتر طعم این لحظه های قشنگ رو بچشم
mona
5 بهمن 90 14:40
سلام عزیزم وبلاگ نی نی قشنگت مبارک باشه . انشاءالله که صدو بیست سال صدای قلب نی نی نازت رو بشنوی و لذت ببری. برای خودت و نی نی نازت بهترین ها رو آرزو میکنم . انشاءالله به سلامت زایمان کنی عزیزم بوسسس