حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

هفته 32

1391/2/5 8:49
نویسنده : ندا
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم خوبی؟ در چه حالی؟ اونجا جات خوبه ، چیزی کم و کسری نداری؟ .... ببخشیدا این روزا استراحت من خیلی کمه و مثه قبل استراحت کافی ندارم و می دونم که تو هم اذیت می شی ولی سعی می کنم از این به بعد استراحتمو بیشتر کنم ...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

اتاقتو به اتفاقه مامان جون و خاله نگار و عمه شهرزاد چیدیم ... من که خیلی خوشم اومده و به نظرم خیلی قشنگ شده، سعی هم کردیم که توش از همه رنگها تنوع داشته باشه امیدوارم که تو هم خوشت بیاد ...

دسته مامان جون و بابا علی درد نکنه ....

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


به زودی زود و در اولین فرصت عکسهایه اتاقتو می ذارم .... فقط 1 چندتا خرده ریز داره که وقتی اونا تکمیل شدن از همشون برات عکس می ذارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه
4 اردیبهشت 91 20:39
سلام.جان چه وسایل نازی ،چه لباسای خوشگلی ،آدم دلش غنج میره .انشالله به سلامتی بدنیا میاد .خوبه زیاد اسباب بازی نگرفتی به نظر من گام به گام با رشد بچه براش اسباب بازی بگیر.