حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

واكسن 4 ماهگي

1391/10/10 9:31
نویسنده : ندا
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته كوچولويه مامان

الآن كه دارم اينو برات مينويسم  تو كريرت لالا كردي ....

پنجشنبه 12 مهر برديمت تا واكسن 4 ماهگي ات رو بزنيم ، صبح مثه هميشه سرحال و خوش اخلاق بودي و با بابايي رفتيم خانه سلامت سردارجنگل .... من كه تو نيومدم بيرون رو راه پله ها وايساده بودم و باباجون تو رو برد تو .... وقتي صدايه جيغت اومد من اومدم تو تا به بابا كمك كنم كه دكمه هايه سرهمي ات رو ببنده ... قربونت برم چه اشكي مي ريختي با تعجب هم به من و بابا نگاه مي كردي

ولي گريه ات خيلي كوتاه بود و زود بند اومد و رفتيم پيشه خاله نگار تا اونجا خدايي نكرده اگه تب كردي من دست تنها نباشم .... تا ظهر كه خيلي عالي بودي و اصلاً درد نداشتي و پاهات رو هم خيلي تكون ميدادي

اينم عكسه اون لحظه اته

ولي از ظهر به بعد انگار كه دارو اثر كرد و پايه كوچولوت درد گرفت ، تبم كردي و تا فرداش من و بابا جون مرتب چك مي كرديم و رو پيشونيت پارچه مي ذاشتيم كه خدايي نكرده تبت بالا نره ... اينم عكسه وقتي كه تب كرده بودي

 

خدا رو شكر كه مشكلي پيش نيومد و واكسنه 4 ماهگيتم تموم شد 

پسندها (1)

نظرات (6)

محی
15 مهر 91 11:38
سلام ندا جون مامان کوروش و ملی هستم ماشالا به دخمل نازت خدا حفظش کنه الهی زیر سایه پدر و مادرش روزای خوشی رو سپری کنه و همیشه شاد و سالم باشه لپای نازشو ببوس
امیرحسین و آبجی جون
17 مهر 91 17:37
سلام فندق کوچولو تولد چهار ماهگیت مبار ک


ممنون
رومینا
29 مهر 91 10:43
ای جانم عزیزم خیلی با نمک و ناز هستی
همراز مامان ایلیا
10 آبان 91 0:58
ای جان عسلی خاله.نازتو بخورم من که اینهمه نازی.عروسک خانم.واییییییییییی آخه تو چقدر جیگریییییییییییی.الهی صدساله بشی
مامان طاها
10 آبان 91 21:25
سلام عزیزم.ماشاالله چقدر بانمکه دخملت.خدا حفظش کنه.با فندق کوچولوی من 4 روز تفاوت سنی دارند.به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.
مامان سبحان جون
28 آبان 91 21:44
ماشالا به این گل دختری خانومی من مامان سبحان هستم از نی نی سایت انواع لباسهای دخترونه ی خوشمل دارم فردا عکسهاش براتون میذارم و برای شهرهای دیگه پست میکنم جنس لباسها خیلی عالی هستن تضمین میکنم