حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

شب یلدا و شیرین ترین هندوانه سال

1391/10/20 12:55
نویسنده : ندا
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمله گلم ... 

پریشب اولین شب یلدایه زندگیت بود، البته پارسالم بودی ولی تو دله مامانی ...

خیلی خوشحال بودم که تو امسال کناره من و بابایی بودی و همگی هم خونه بابا علی بودیم و خیلی خوش گذشت ... 

1 هندوانه هم داشتیم که به نظرم بهترین و شیرین ترین و خوشمزه ترین هندوانه دنیاست می خوای ببینیشش؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khale negarr
22 دی 91 21:16
salam azize dele khale.khale asheghete.vaghean khoshmazetarino o shrin tarin hendooneye donyast.......alan ke khordim be tatilat oo too pisham nisti 10ta delam barat tang shode,zoood rooze kari shoro beshe ke manam az deltangi darbiyam


مرسی خاله جون منم دوست دارم هزارتا
رومینا
2 بهمن 91 11:05
قربونش بشم هندونه شیرین من


ممنون رومینا جون
زهره جون
8 بهمن 91 21:49
فداي تو هندونه تپلي بشم من .. مامانش كجايي؟؟؟ نيستي ! با ما به ازين باش پاشو بيا
مامان ملینا و کوروش
1 اسفند 91 13:21
سلام من مامان خرداد 91(فنچولک)هستم.ماشالا حلما جونم خیلی نازه من لینکش کردم. راستی لباس هندونه ایشم خیلی باحاله