حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

18 ماهگی

1392/9/11 9:17
نویسنده : ندا
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولویه دوست داشتنیه من niniweblog.com

 

دیروز 18 ماهت تموم شد و شما رسماً یک سال و نیمه شدی .... خیلی خوشحالم که می تونم این روز رو بهت تبریک بگم و برات آرزویه سلامتی و خوشبختی دارم ... فقط این 18 ماهگی یه بدی که داره اونم واکسنشه که می گن سخته

می دونم برا سلامتیه خودته می دونم باید باشه و خدا رو شکر که واکسن هست ولی خوب نگرانم که اذیت بشی که امیدوارم انشاءالله اینطوری نباشه

وقتی به سرعته رشدت فکر می کنم خیلی تعجب می کنم ( البته منظورم قد و وزنت نیست که از اون نظر شما بسیاااااااااااااااار تنبل تشریف دارید ) منظورم سرعته گذر زمانه و انگار همین دیروز بود که خیلی کوچولو بودی و تازه از بیمارستان آورده بودیمت niniweblog.com

1000 تا بوس

راستی ممنون دختره مهربونم تازگیا که بوس رو یادگرفتی 1 دفعه به من حمله می کنی و تند تند ماچ می کنی منم که دیگه غششششششششش می کنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مری(مامان آندیا)
19 آذر 92 13:43
18 ماهگیتون مبارک خانم خوشگله...مامانش ایشالا همیشه سالم باشه ریزه میزه باشه