حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

نی نی تازه وارد ما

سيسموني

1391/2/5 8:42
نویسنده : ندا
3,600 بازدید
اشتراک گذاری

الآن تو هفته 33 هستم و شما هم حسابي در حاله وول خوردني .... بالاخره وقت كردم و چندتا عكس از سيسوني گرفتم ..... همه اينارو مامان جون و بابا علي با هزار تا عشق و علاقه برات گرفتن ... يادت باشه كه هيچوقت لطف ديگران رو ژايه وظيفه نذاري و هميشه قدردانه زحمات اطرافيانت باشي ....

 

خوب ببين خوشت مياد؟

 

اينم سرويسه رو تختي كه خودم خيلي دوستش دارم ...

 تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

اينم سته كالسكه، كرير، آغوشي، روروئك و ساك

 

 اگه دوست داري بقيه اش رو ببيني برو ادامه مطلب ....

 

 

داخل كمدها و كشوها ....

اينم قنداق فرنگي

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

تشك بازي و قاب عكست ...

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

ست پادري و سطل و ....

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

اينا هم بعضي از لباسهايه خوشگلتتتتتتتتتتتتتتتتت ....

اين لباس عروسه ماله ني ني گولويي هايه خودم بوده !!!

 

اينارو هم مامان جون برات بافته .... انقده نرمههههههههههههههههه ....

اين رو هم سيما زندايي زحمت بافتنش رو كشيده

اينم خاله نگار عاشقشه كه تو بپوشي و شبيه بعبعي بشي!!

پسندها (1)

نظرات (10)

مامی ِ گلشید
4 اردیبهشت 91 20:36
خیلی خوشگلن عزیزم... مبارکش باشه... ایشالا که با سلامتی و شادی ازشون استفاده کنه.... من هم هفته ی 32 هستم و منتظر نی نی
آوين
5 اردیبهشت 91 0:36
سلام خيلي سيسموني قشنگ و با سليقه اي بود اميدوارم به سلامتي زايمان كنيد خوشحال ميشم به ما سر بزنيد
شیوا
5 اردیبهشت 91 12:28
عزیزم سیسمونیت خیلی نازه منم دلم نی نی خواست برای ما هم دعا کن. ان شاالله نینیت به سلامتی دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه.
همراز
5 اردیبهشت 91 14:20
وای ندا جونم چقدر نازه.خیلییییییییییییییییییییییی قشنگه.انشاالله دخملیت زودتر بیاد تو بغلت.صحیح و سالم و تپلی و ناز
نگار
13 اردیبهشت 91 15:27
خیلی خوشگلن.
مبارکش باشه واسه نی نیمون.
راستی تو کشو یه چیز سبز بود که عکس قورباغه داره پتو بود؟


آره خانمی پتو بود

نازی مامان نازنین
21 اردیبهشت 91 20:06
عزیزم وسایلاش مبارکش باشه.انشالا به سلامتی به دنیا بیاد و از وسایلاش استفاده کنه.
مامان لنا
6 خرداد 91 17:50
مبارکت باشه عزیزم . باپوشیدن این لباسهای قشنگ ماه هستی ماه تر میشی
Elam
9 خرداد 91 1:18
Azizam kheili ghashange sismoonye dokhmale golet, be salamaty enshaalah, ye solal daram ghondagh farangio az koja va chand gerefty? Ranghaye dige ham dare?


سلام الهام جان ببخش دير جواب دادم ... ني ني ام بدنيا اود و درگيره ون بودم ... قنداق فرنگي رو مامانم از كيش برام خريده بود
مامان دخملی
11 خرداد 91 22:32
به سلامتی عزیزم مبارکش باشه
Elam
9 تیر 91 2:07
Azizam tabrik migam, be Salamati khoshhalam vasatun, dokhmaletam kheili naze, ruye mahe sho bebus


ممنون خيلي لطف داريد